Сторінки

Критерії оцінювання з біології та хімії

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ


Рівень
Бал
Критерії
Початковий
1
Учень за допомогою викладача в загальному може розпізнати і назвати окремі біологічні (хімічні) об’єкти, стикається з непереборними труднощами.

2
Учень за допомогою викладача або підручника наводить елементарні приклади біологічних (хімічних) об’єктів, за інструкцією та за допомогою викладача виконує лабораторні роботи без оформлення.

3
Учень за допомогою викладача фрагментарно характеризує окремі біологічні (хімічні) об’єкти, за інструкцією і з допомогою викладача виконує лабораторні роботи з частковим оформленням.
Середній
4
Учень за допомогою викладача або підручника дає означення окремих біологічних (хімічних) понять, неповно характеризує ознаки біологічним (хімічним) об’єктам, за інструкцією і з допомогою викладача виконує лабораторні роботи з неповним її оформленням.

5
Учень самостійно дає означення окремих біологічних (хімічних) понять, з допомогою викладача відтворює матеріал, характеризує загальні ознаки біологічних (хімічних) об’єктів, за інструкцією виконує лабораторні та практичні роботи, за консультацією звертається до викладача, оформлює їх, не роблячи висновки.

6
Учень самостійно, але неповно відтворює навчальний матеріал, характеризує будову та функції окремих біологічних (хімічних) об’єктів, наводить прості приклади, за допомогою викладача виконує прості типові вправи, за інструкцією виконує лабораторні та практичні роботи, робить висновки, що не відповідають меті.
Достатній
7
Учень самостійно відтворює навчальний матеріал, розкриває суть понять, розв’язує прості типові біологічні (хімічні) вправи та задачі, за інструкцією виконує лабораторні та практичні роботи, робить неповні висновки.

8
Відповідає на поставлені запитання, дає характеристику явищам і процесам живої природи, розв’язує типові вправи та задачі, виправляє допущені помилки, за інструкцією виконує лабораторні та практичні роботи, робить нечітко сформульовані висновки.

9
Учень вільно відповідає на поставлені запитання, самостійно розв’язує біологічні вправи та задачі, виправляє помилки, за допомогою викладача встановлює причинно-наслідкові зв’язки, за інструкцією виконує лабораторні та практичні роботи, оформлює їх, робить чітко сформульовані висновки.
Високий
10
Вільно відповідає на ускладнені запитання, самостійно аналізує суть біологічних (хімічних) явищ, процесів, узагальнює, систематизує, встановлює причинно-наслідкові зв’язки, за інструкцією виконує лабораторні та практичні роботи, оформлює їх, робить логічно побудовані висновки.

11
Учень логічно усвідомлено відтворює навчальний матеріал, самостійно аналізує закономірності живої природи, оцінює окремі явища, встановлює та обґрунтовує причинно-наслідкові зв’язки, ретельно виконує лабораторні та практичні роботи, оформлює їх, робить логічно обґрунтовані висновки.

12
Учень виявляє міцні та глибокі знання з біології (хімії), може вести дискусію з використанням міждисциплінарних зв’язків, самостійно оцінює та обґрунтовує різноманітні явища та процеси, висказує особисту позицію щодо них. Вміє аналізувати проблему і знаходити зв’язки, самостійно користується джерелами інформації, ретельно виконує лабораторні та практичні роботи, оформлює їх, робить творчо обґрунтовані висновки, справляється з додатковим завданням.

Немає коментарів :

Дописати коментар